Sista månaden på året.

Ojoj, tänkte nu sitta och uppdatera blogen och säga va som händer i mitt liv. Sen inser man att inte en jävel som läser detta än mina kompisar och dom vet redan hur det steker...så varför döda tid med det liksom...kan göra bättre saker.
Men ack nej...kom precis hem efter att ha hjälp Sandra flytta. Fett kul att göra det när har en bakis-mage och vill bara gå o dränka sig i duschen. Iaf så va julen super, detta året har vatt till och från mycket jävla bra faktist. Om 5dagar är det nyår och jag ska nog skrika mest när klockan slår 12 eftersom jag är jävligt glad att jag klarade mig genom detta...2008...ett jäcligt skumt år...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha inte så svår och hitta som du fick det till att låta :P

2008-12-30 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0