tja

1 och halvt år har gått. Inte mycket har hänt. Nu sitter man och funderar på samma gamla saker som har hänt i ens liv.
trodde jag hade kommit ur det men det hade jag vist inte. Eller jo....jag hade men trilla så lätt tillbaka där igen. denna dagen började inte bra. Kände en oro i magen sen morgonen. Nåt va på gång, va det var visste jag inte. Satte mig i bilen och på med din gata. Dom hade kärleks torsdag. Snackade om allt som hade med kärlek att göra.
Kunde inte sluta lyssna och när jag satt och svetsa hade jag radion igång hela tiden. Det fick mig att tänka tillbaka på allt skit som har hänt. Första gången faktiskt sen mycket länge.
Liksom hur kunde den personen i mitt liv, som gjorde min vardag så mycket mycket bättre bara helt bli motsatsen på bara några dagar. Det hela började när det va studentfester. Alla va glada att slippa skolan o bli "vuxna". Hon skulle ta studenten och allt va hypat till tusen. Festen flyter på bra och alla har trevligt. ända som störde mig lite va att en snubbe som jag och hon hade bråkat om innan va på festen. Hon hade bjudit han...och när jag fråga varför sa hon att det va för hennes kompis skull.
Men senare på kvällen så va jag av med henne. Testa ringa hennes mobil, hon lät skum och jag fråga vart hon va. Hon sa att hon handlade på macken med hennes kompis. Roliga va att hennes kompis som hon sa att hon va med sto precis bredvid mig. jag lacka ur totalt och undrade varför hon ljuger för mig. massa snack så sa hon vart hon va. på väg dit så går jag förbi mina kompisar och längre bak kommer killen som hon hade bjudit och som vi hade bråkat om runt hörnet. jag fatta så klart va som hände. Roliga va att mina kompisar bara sitter där och gör inget. Dom visste att dom två va tillsammans där runt hörnet. i af så går jag fram till henne och frågar va fan som händer. Fick inget svar. vi snackar inte så mycket eftersom hon går sin väg och säger sen att jag inte ska förstöra hennes kväll. Det va hennes kväll.
Den sommaren började ju bra. under den sommaren så va hon med den killen hela tiden och jag va förkrossad. Jag låg hemma hela tiden och ända gången jag kom ut var när polarna drog ut mig. Sommaren gick o träffade henne fortfarande ibland. I af så visade sig att han killen inte ville ha nåt med henne att göra så vi blir tillsammans igen, ja...jag var så korkad att inte fatta vinken där.
Tiden gick o allt verkade ganska bra faktiskt. tills hon tröttnade igen på mig. Hon gjorde slut i februari och 2 veckor senare va hon med en annan kille som hon träffade på hennes jobb. Så klart blev det massa gräl där med osv.
Men som killen på sommaren så gick det heller inte hem. Vi började umgås igen men vi blev inte tillsammans igen. Fungerade bra tyckte vi båda.
Sen va det fest hos en i gänget och alla skulle komma. Kvällen va underbar och alla va glad. jag och några stycken fick för oss att dra vidare och det gjorde vi. hon va så klart med och några till. jag mådde inte så bra eftersom jag kände på mig nåt skulle hända...Så jag gick hem efter en timme. dagen efter så visste jag att nåt hade hänt. Ringer upp henne men ingen svarar. Ringer till min kompis som svarar och han säger att han precis hade kommit hem. Efter mycket så fick ja reda på att han hade sovit hos henne. Min kompis alltså. Tiden gick o jag visste att nåt hade hänt men hon vägrade säga det..hon sa att dom bara snackade osv. Sen av en slump fick jag reda på att dom hade haft sex. Min kompis och hon. så då va vi tillbaka på ruta ett igen. och nu va det inte bara en person inblandad..utan 2.
Allt va skit men det gick över. snackade lite med henne men enda svaret jag fick om hur hon kunde göra en sån sak va att jag inte hade med det att göra. men efter en tid så blev vi sams igen och hon bad faktiskt om förlåtes att jag blev så ledsen och arg.
Sen va det Malmö festivalen och jag skulle träffa gänget på stortorget. Till min stora förvåning så kommer hon och min kompis som hon hade haft sex med tillsammans. 2 polare joggar typ fram till mig och säger att vi skulle gå där ifrån. Han hade till och med min tröja på sig. Kul läge liksom.
några veckor gick tills en annan polare skulle komma med in i bilden. men denna gången verkade inte det inte som ett fylleknull från hennes sida. Va faktiskt ganska glad förutom jag skulle döda min kompis. men men...nu va jag liksom vann vid sånt. roliga var att en vecka efter så säger hon till mig att vi skulle slutat träffas. Hon tyckte inte det fungerade mellan oss som vänner. hehe jo nu när hon hade hittat en ny så behövde hon inte mig liksom. jag fatta vinken och fråga om det va en annan nu som hon va kär i och hon sa nej. 3 dagar senare ligger hon med han och vägrar svara när jag ringer. 3 veckor innan det satt hon och böla om hur bra kompis jag va och hur underbar person jag va mot henne osv osv osv osv osv.....
Men det fungerade inte med han heller så en kväll ringer hon till mig vid 1 tiden och storgråter och står ute på Kirseberg och vill träffa mig. Hon hade blitt dissad av denna killen och nu ville hon träffa mig igen...hmm? Men dum som fan sticker jag och hämtar henne och hon sover här.
Nu när jag tänker tillbaka på det så är det faktiskt lite roligt att det tog henne typ 1-2 månader att komma över han sista, men tog henne 3 veckor innan hon hoppa i säng med en annan kille när vi gjorde slut.

fattar jag mig på det?  nope



Kommentarer
Postat av: Yllet

Jag vet inte hur de dricker öl i Dannmark så har fakiskt svårt att svara på det. Enlight me plz!

2008-12-07 @ 18:56:17
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0