Sthlm

Har funderat mycket över hur jag skulle sammanfatta sthlm´s resan. Men har inte kommit på nåt...inte nu heller men känner att om jag väntar lite mer så kommer jag inte skriva det alls. Jag åkte upp till sthlm på lördagen och stannade där tills måndag. allså 10 dagar i ett främmande land. Faktist eftersom sthlm är fan inte som malmö. Kännde mig som en invandrare där. Så fort jag öppnade munnen så titta alla helskumt på mig. Och inte mindre när jag handlade och skulle betala. Kännde mig som en retard helt enkelt.
Jag har lärt mig mycket i sthlm. Första är väll att det är en sån jävla skön stäming där när man är ute på helgerna. Andra...det som är mindre bra är att om man ska vidare från ett ställe till ett annat är att man tar inte taxi eller går. Det är långa avstånd. Sen så suger deras "debaser" (stava).
Sen så är det faktist inte så kul att hänga med två tjejer från italen till deras hotelrum. Man ska fråga först hur stor säng dom har. har sett på tv när en kille drar hem med två tjejer...ser ju sjukt coolt ut liksom. Kan säga att det inte är så. Helst inte när den ena bara kan eng och det är den som däckar först sen sitter man där och glor på den andra och försåker snacka men jag kunde lika gära säga "Du luktar fis" och hon skulle svarat med "thx" eller nåt.
Sen kan jag säga att tjejer inte är lika lättfotade som i malmö...Ta inte illa upp nu tjejer här...jag menar inte er alla.
Man kan inte få hem en tjej därifrån så lätt. I mitt fall så slutade det med att jag min dumma fan förklarade hur vi skulle sova...det lät så här "Jag har en liten luffmadras i min syrras 1a vi kan sova på" och inte nog med det så när jag va på mållinen så skulle jag säga hennes namn. Kan säga att jag sa helt jävla fel... :)

Men med tanke på det där så hade jag en jävla underbar vecka. Jag fick träffa min syrra. Vi hade det underbart. Vi shoppa, fika, spelade, mös framför tv med tacos osv. Och mycket mycket skitsnack va det. Trode vi inte skulle ha så mycket att snacka om eftersom vi ringer varandra typ var dag men det hade vi. Hon hjälpte mig med mycket som jag har funderat på länge. Hoppas jag kunde hjälpa henne med det hon funderade över med.

Sammanfatting: jag behövde åka iväg och tänka på annat, och det fick jag. Syrran....jag älskar dig o vi ses snart igen :) 

Over and out

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som att du har haft det bra trots trängsel på madrass ;)

2008-07-17 @ 05:19:23
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ey bro.. du är välkommen när du vill

Det är jäkligt tomt här utan nån som slänger sina kläder överallt :(

2008-07-17 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0