the way to up

Lördag morgon, vaknade av att linnea reste på sig och gick upp. Tittade på kl och så att den bara va 9. Aja tänkte jag lika bra att gå upp, skulle ju packa och fixa mig eftersom bilen från johanna gick 3 och ville inte komma föresnt.
Så gick med linnea till bussen och sen va det hem och packa väskan. To en jävla tid eftersom jag viste inte vilka kläder som skulle med. Det brukar va så att man packar kläder som man inte äns använder och dom man vill ha på sig har man inte tatt med sig. Men jag tror jag fick med mig allt.....tror jag.
Som sakt så skulle vi träffas kl3 hos johanna. Det slutade med att vi åkte från malmö kl 7. Fett lack som jag va men s inget. Eftersom ville inte sitta i en jävla nissan micra med 5 st och va sur. Ta det med ett leende tänkte jag. Resan upp gick skit bra. Körde bara fel en gång, va typ i göte innan vi insåg att vi skulle ha svängt av, men men...va ska man göra.
Efter 6 timmar i bilen och en stel kropp så kom jag till norrköping. Där Yllet, en tjej i syrrans klan och som jag har spelat med mycket skulle ha sitt födelsedagskalas var. Dom lämnade av mig på ett köpcentrum. Fett bra tänkte jag...helt jävla dött va det där. Men det löste sig. Fick ett sms av lanc med taxi nummer och gatuadressen sen va det biff.
Taxin kom och han som körde tittade jävligt konstigt på mig....hade jag med gjort. Men det första jag sa innan jag steg in ava att jag va skåning så blev han lungn.
Väll hemma hos Yllet va festen på sitt avslut. Inte mycket folk kvar och alla va typ inne på sistaminutenraggen. Tänkte jag måste nog rivstarta detta men 2 groggar för att få komma igång. Det där backslog på mig. Efter att ha sovigt 3 timmar natten innan och som sakt åkt bil i 6 timmar så kan det inte sluta bra. O som sakt så va jag helt pepp i 1 timme. Sen va det bara rakt neråt. Hittade en säng och sen va det svart. Vaknade upp att syrran står över mig och slåt på mig och säger att vi ska hem till lanc och däcka.  Lanc är en tjej som med spelar i syrran klan och som jag har snackat med och spelat med innan. vaknade upp med en god pizza luckt. Det va ganska nice. Vi åt lite och titta på en cs match på hltv sen va det hemåt. Lanc körde oss till tåget...fett skyrre.

inte mycket mer att berätta men ska komma till den saken som fick mig att lägga en tår när jag träffa syrran igår. Hon har tatuerat in mitt och brossans namn på sina handleder.  Skulle slänga upp en bild här men fatta inte hur man gjorde så jag ska lägga upp den å facebook ist. Take a look.!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Cry me a river bitch! :D

2008-07-07 @ 11:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0