Vill tillbaka.....

Allås nu har det gått en vecka och lite till sen jag kom hem till malmö igen. Inte för att malmö suger osv men fan...jag vill upp till 08 landet igen! Ligger och tänker på syrran och våra äventyr.
jag har ju sakt att jag ska flytta dit nån dag. Så nu har jag och syrran snackat lite mer alvar på det eftersom jag slutar ju snart min skola. Så om allt klaffar så ska jag jobba på kokums tills min lärningstid är klar sen söker jag jobb i sthlm. Och om det sthlm behöver lika många svetsare som dom gör nu så ska det inte va nåt problem alls. Men som alla vet så hitta lägenhet i sthlm är ju så jävla svårt...Men det fixar sig...det gör det ju alltid i mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hehe du är så välkommen så... det fixar sig med lägenhet... jag står i bostadskö ska du veta... så jag har väl en lägenhet om ca 5 år ;)

2008-07-23 @ 19:12:29
URL: http://duckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0