Den är bara helt jävla död

Min dator är död, fett sur nu. Och det hela började med att "nån" porrsurfa på min dator och gav mig virus. I blame niklas!
iaf så har jag haft det där viruset länge. Va faktist ganska kul i början eftersom kl 12 var natt så satte det igång en ljudfilm från nån reklam och håll på i typ 10 min. Tänka hur jävla rädd jag blev första gången den satte igång? men sen efter en tid så va det mindre kul när man typ satt och spelade osv. Så jag hittade va filen hette och googla skiten. Hitta att fler personer hade fått samma skit, så jag läste lite tills jag kom till en sida där en kille...Som jag nu bara vill döda, skrev ett program som man kunde ta väck det.
så jag tankade programet och körde en scan i hop om att jag kunde ha en frisk dator efter det.
den hittade typ 200 filer som va virus enligt den. fett tyckte jag o to väck alla...starade om datorn....pff...inget fungerade.
****¤"#¤"¤"#¤ ¤"#¤"#¤"#¤ &%/%(/&()"#%# tänket jag. Formatera då.
Roliga är att nu sitter jag med en formaterad datorn men ingen fungerade xp cd, fett kul eftersom när jag väll skulle formatera så to jag så klart fel av dom 5 HD jag har och inte bara en utarn 3 st fel. Så nu har jag inga filmer, spel eller program som jag har sprat på i typ 5 år. mindre kul.
men va ska man göra..jag va iaf smart och to över alla 58gig bilder till fassans dator så dom är iaf räddade :D
Så nu har jag iaf nåt att göra denna veckan...klydda till det mer med min dator så typ när jag är klar fungerar den inte alls.

Citat från syrran när jag sa jag skulle formatera min dator "jaha, då ser man inte dig på internet ett tag då" ...... känner den tjejen mig eller vadå? :D

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hihi jag sa ju att du inte skulle ge dig in på det där.



har hört att lim o silvertjep är fina grejer ;D

2008-07-01 @ 10:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0