Den där kvällen

Kan börja med på morgonen...eller rättare sakt på natten när jag vaknade kl 1 och inte kunde sova mer. Satt och surfa/spela tills kl va 9. Då ringde min farmor o fråga om jag ville äta midsommar frulle med henne. Så klart tänkte jag och på med kläderna o dro mig dit. Frullen bestod av sill o allt som man ska äta på denna dagen. Vi hade supertrevligt och snacka typ i 3 timmar. När jag skulle dra mig hemåt så frågade farmor om jag skulle åka med henne eftersom hon skulle till kyrkogården. Så klart sa jag o vi körde. När vi väll va där vid jag den där stenen i bröstet igen.
och som innan så är det inte för att det påminde mig att minf armor är död utan det påminde mig hur dåligt min farmor mår.  Ville bara säga dom där orden som gör att hon mår så bra men dom fins inte så jag bara sto där tyst och väntande.
Fett jobbig start på dagen tänkte jag och vi körde mig hem.

Kl är nu 6 och sandra ringer. Vi ska förkröka hemma hos tobbe, Dom är på väg in till stan nu och sa komma in om o hämta upp mig.Så runt 7 tiden kommer vi hem till tobbe. Då jag inser att niklas som va här o titta matchen är kyldig mig öl för dom ölen jag skulle ha denna dagen va typ slut. Ringer men dom svarar inte. Skit samma tänker jag och drar ner mig sandra på en lokala pizzerian och häler i mig en öl med sandra. Snackade mycket om saker med henne och va jag märkte är att hon mår faktist ganska bra nu. det gjorde mig glad, eller inte glad....mycket glad.
Väll hos tobbe som hade sin kusin där va grymt trevligt. Lite fifa street och dom kröka som bara den.
Jag hade som sakt inget att dricka men det gjorde faktist inget. jag hade trevligt ändå....konstigt nog...fatta inte va som hände : ) . Men men iaf så blev som sugna på att shotta. Blev bjuden, tänkte först att skarksrpit och jag är det big NO NO! men ändå..varför inte. Så jag fick en och den va nog den godaste jag fått. Iaf så blev det 2. och jag böjade känna dom där hjärncellerna som börjar bi aktiva när man just går över det där sträcket till att bli lite full.

Nu va det tid att sticka, kl va 12 och vi to taxi till slakt. När vi kom in så va det inte ganska många där så vi dro till baren. Fick ölen ihanden och dro in på dansgolvet. Sen till BJ och faktist...gick 150kr + . fett bra marckus att du inte spelade mer där :) .

Iaf så gled jag genom kvällen tills jag hittade en underbar tjej...det va elin som jag typ inte sett på ja....länge. Sto och sanckade en stund med henne tills hennes pojkvänn kom. Antgligen av han mycket full eller så tyckte han inte om att hans flickvänn sto och snackade med en annan kille eftersom den blicken jag fick va typ dödande. aja skit samma och tog ölen o vände på klacken. För att göra listan mindre så träffade jag typ hela det gamla gänget. Och det va då jag insåg hur jävla insest det där är. När jag hängde med dom så va det vi o ingen annan. Typ nya folk va inte vällkommna osv. Det är typ samma sak nu, fast 3 gånger värre. Det är mest detta med johanna o malle saken men sen fins det en sak till som håller på att gå riktigt fel. Synd eftersom dom värkar faktist ha roligt tillsammans. men iaf...jag är bara glad att jag inte är indragen i det längre. eller jo jag är ju på ett sätt indragen i det men, som alla andra vet är att det inte kommer va nåt och att när det väll bli värklighet för dom så sitter jag där igen kl 12 på natten och får ett telefonsamtal. Frågan är då om jag svarar den gången eller inte....

iaf blev skitglad att träffa dom där 2 fisarna igen...felle o elin. Gjorde kvällen typ mycket mer roligare. Sen träffade jag på en annan tje vid namn fia. Antingen är hon ganska blyg eller så bara testar hon mig. Nåt är det iaf men fan va jag diggar den där bruden :) . Det belv taxi hem till henne på möllan. Och som föra gången så slutade min resa där. Hon testar mig igen. Iaf så ringde jag upp felle och däcka hemma hos henne ist.
Det va mycket mer som hände som jag inte tänker skriva här...men ja hade fet kul iaf och tackar alla som va med :) hoppas ni hade lika trevlig midsommar som jag....

over and out

Kommentarer
Postat av: Syrran ffs

Ey! Snart får du allt ta o pallra dig hit!

2008-06-23 @ 11:11:23
Postat av: Sofia

Sen träffade jag på en annan tje vid namn fia. Antingen är hon ganska blyg eller så bara testar hon mig. Nåt är det iaf men fan va jag diggar den där bruden...



Hahaha.. Åh, Fan vad jag diggar dig me! ;D

2008-06-27 @ 00:29:16
URL: http://fiiiiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0