Fett jobbigt

Så då får man fira midsommar i malmö och inte sthlm som jag hade hoppas på. Fan va less jag blir allså. Planerat det så länge och nu kan jag inte åka för försäkringskassan är mongo. Antingen skiter dom i att skicka ut pengarna jag ska ha eller så har posten slarvat bort mitt brev till dom som jag skickar till dom var månad.
Men va ska man göra. och på allt det så har fassan dratt på semester så man är typ ensam i huset. Innan tyckte jag det va fett kul, men nu är det bara fett tråkigt. Ingen att bråka med längre nu när gubben inte är här. Men jag ska iaf ha lite polare här hemma imorogn o grilla och titta matchen iaf. Ska nog bli trevligt det.
Sen har jag ett problem till. Eftersom jag har vatt inställd på att va i sthlm med syrran över helgen så har man ju inte planerat nåt till fredag.
Men om man tänker på det så kommer det nog lösa sig. Ni vet alla dom här stora högtider som vi har. midsommar, valborg osv osv...Dom brukar faktist suga fett mycket om folk planerar dom där dagarna. Så nu ska jag köra inpuls. Ska inte ringa runt fören på fredag och höra vart folket ska, sen ska jag säga ja till minst 2 ställen sen bara glida runt och se vart saker o ting händer :) . Tycker det låter som en grymt bra plan nu iaf. Får se om det låter lika bra på fredag.
Iaf ska jag på slakt med sandra och hennes kille på kvällen som det ser ut nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

e de sagt slagt? nice

2008-06-18 @ 12:34:44
Postat av: sandra

den kommentaren va från mig dooh

2008-06-18 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0