Måndagen

Denna måndagn va inte som alla andra måndagar. Dagen började med att min mobil ringde som vanligt kl 6 o tid att gå upp till skolan. Men inte idag. Efter mitt festmaraton föra veckan va mitt huve o min kropp inte va den brukar va. Gick iaf upp men mötte min fassa i hallen och han skratta lite och sa jag skulle vända på klacken och sova igen. O jag är inte den som säger nej till nåt sånt.
Så jag gjorde ett svanhopp rätt ner i sängen. Tyska dommaren visade en stark 7.5 medans den sura fransmanen visade en svag 5.5. Stendöd fortfarande vaknade jag kl 11 av att jag hade en tjej hoppade i min säng. hade det inte vatt min brossas underbara unge som fyller 4a idag hade hon åkt rakt genom rummet som min mobil gjorde en dag. Hon fick en kram och så snackade vi lite om va hon hade gjort på dagis. Hon är vist kär i nån snubbe där som heter hassan. Ska kolla upp det där sen va det är för typ.
Sen så ringde en tjej, O INTE VILKEN TJEJ SOM HELST! utan det va Emmy, hon ville hänga idag o jag behövde typ inte säga ja innan hon sto utanför min dörr. Liksom snygg och glad o underbar som sist jag träffa henne. När hon fick en kram känndes bara allt så jävla rätt helt plösligt. Mitt onda huve o kropp bara försvann.
Så ingen tid att föralora körde vi in till stan för att shoppa. Det blev en snabbis på HM och macke fick en ny sjal(stava) till sin samilg.
Sen va det GTA malmö till bo01 och bara chilla. Snackade om allt möjligt, om hur hon har det i barselona osv osv osv...fick reda på att hon flyttar hem igen i slutet av denna månaden!!!! :)))))) . Sen kom hennes kompisar som jag heller inte sett på länge, Sofi, Han-som-jag-inte-kan-stava-till, och hon-som-jag-inte-kan-heller-stava-till, Sen va det strandmys till solnedgången. Fett härlig dag. kunde inte vatt bättre.

FAN VA JAG HAR SAKNAT DIG EMMY!

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0