trallalalala

Nu har jag ett litet problem. jag vaknade 1 inatt för jag gjorde den dumma saken att la mig och titta på film när jag kom hem från skolan, Och så klart däcka jag...ack ack. Men nu börjar jag bli as tröt och vet inte va jag ska göra. Jag kan gå o lägga mig en stund. Men jag är ingen sån som tar tupplurar. När jag sover så sover jag tills jag vaknar. och det kan va allt från 4 timmar till 12 timmar. Eller så kan jag va vaken tills jag ska dra mig ut. Men då kommer jag säkert stendäcka innan man ska ut på klubben. Så ja vad fan ska man göra. Dagens i-landsproblem allså.

iaf så tänke jag tipsa er om en bra dokumenter jag tittar på nu. Heter Gangland och visas i USA atm. Men ni kan tanka det från internet. handlar om alla gäng som fins i världen och va dom hittar på och hur dom skapades. jävligt underhållande faktist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0