Dagen börjar bra iaf

Klockan är nu för tidigt. Dagen började med att mobilen ringde kl 6, och eftersom jag inte kunde sova inatt fast jag gick o la mig kl 10 så åkte mobilen rätt över rummet in i väggen på andra sidan...den slutade ringa iaf...men efter några minuter så blev jag lite rädd och sprang upp till den livlösa mobilen och titta till den...den hade överleft iaf. så Nu va jag iaf vaken...eller vaken är lite väll o ta i. jag lyckades iaf komma ut på altanen och ta en cigg. Tror jag lyckades sova när jag sto där någa minuter. Sen va det bara in i badrummet och tvätta sig osv.

Sen va det det där med att klä på sig. Det är inte svårt i det men när man står typ halvsovande och inte kan se nåt så kan det va ganska kul...Började med att jag glömde boxer. Så av med byxerna igen eftersom det va fan inte skönt kan jag säga. Sen tröjan på fel håll osv...Ni fattar vinken. Men andra ord jag är helt död idag. Men jag klgar inte...sitter i skolan nu helt fuck up ska börja svettsa. helt bra att jag som inte äns klarade att klä på sig ska svetsa med gas och såna saker. Så om ni hör nåt från malmö idag...en stor smäll så va det ja....lovar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-05-21 @ 07:45:13
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Gabriella

god morgon allt bra med dig?

2008-05-21 @ 08:55:51
URL: http://daincinginstars.blogg.se
Postat av: Jojo

haha snyggt jobbat där

2008-05-21 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0