jag överlevde dagen!

Fett happy, med tanke som min dag började så skulle detta inte va en bra dag. Men ack den som ger sig.
Efter en stadig frulle med carlos, emmi, sanna och nicklas så va man fett pepp för att gå ner och dra ett sträck med tig-svetsen. och fett bra blev det. PÅ FÖRSTA biten. Klarade det helt underbart och fick MVG (har bara gokänt) men läraren va fett stolt över mig. Så jag behövde inte göra slutproven, allså det man gör i slutat så dom tittar om man kan skiten.
Så nu har jag börjat med att svetsa runt rör. O det är ett jävla helvete. Inte med att man ska hålla i tigsvetsen utan man ska köra med tillsats med. Men men...det kommer väll det med :) . macke fixar biffen!

Sen så skicka felle ett sms o fråga om jag skulle komma hem till anna. Som bror typ 5 min ifrån min skola. Så jag jogga hem till henne o så spelade vi tv spel och snackade massa skit.
Sen va det hem och göra det gamla vanliga. äta, tv, msn, spela, sen däcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0