konstigt

jag vet inte hur man ska förklara det men det. har kännt mig så kass senaste månaden, inte sjuk eller så men bara kass. Vatt tröt hela tiden och jag har gått från skitglad till bara grinig på 1 min.
Viste inte va som va fel, kanske hade hänt nåt? Som jag inte trode gjorde mig nåt men ändå? Jag vet faktist inte.
Men igår va det droppen, satt och tugga med fassan och så började vi snacka om saker som jag inte tycker om att snacka med han, typ såna saker jag tar med min syrra eller nån som typ fattar sig på det...iaf.
Kännde att jag bara ville komma ifrån. Inte från bordet eller så utan från mig sjävl. Har aldrig haft den känslan innan. Ville typ bara skrika...men viste inte va jag skulle skrika, fattade nadda.
Gick därifrån och ut och rökade. Sto och bara tänkte va fan det är med mig...eftersom nu fattade jag att det va nåt som låg där inne som bara väntade på att komma ut. Men va fan är det då? Sto länge och funderade på va fan det kan va. Kom inte fram till nåt...Men sen. Funderade jag lite på när det började.
För typ en månad sen, när jag började äta mina piller. hade gjort det en månad innan men inte lika många per dag. Då to jag 2, en på morgonen o en på kvällen. men nu tar jag 3 på morgonen.
Och eftersom detta är starka jävlar så ställde läkarna frågor innan jag fick dom. Som om jag deprimerad. nej sa jag så klart.
Så jag sprang och läste om pillerna, o så klart. Bivärkningarna är att man kan bli deprimerad, känna en tomhet, humorsvängningar osv osv osv osv..lista blev lång.
Liksom, trode faktist aldrig jag skulle gå o bli kocko på några piller som gör mig bra..,men shi fick jag.
Så nu har jag gått i en månad och vatt typ deprimerad. Känns fett bra just nu eftersom då vet jag att det är inget som är typ fel på mig men ändå. Ska ta dom här pillerna i 3 månader till...ska jag gå runt och va "lässen" då hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Jojo^

Hang in there bro

2008-05-28 @ 12:17:54
Postat av: ElWeld

du får en kram imorgon grabben

2008-05-29 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0