lite skit o sånt

Vart har sommaren tatt vägen? När man åker hemifrån på morgonen o det är halvmörk ute så inser man att det kanske är tid att ta på sig långbyxor?
har vatt grymt sjuk föra veckan och Efter en vecka sängliggande så ville syrran  ut och festa. jag ville inte. Efter lite marckusspö så övertalade hon mig att dra ut på lördagen. Det va ingen hitt. jo kul hade vi men dagen efter mådde jag skit och va bakis. Så det va bara att stanan hemma på måndagen igen. Tack syrran! sen har det väll inte hänt så mycket, eller kommer att hända. Eller jo en liten sak har hänt som va ganska kul. Mende(chicano). En gammal kompis som jag spelade med i chompis skerv till mig och ville starta upp igen. Tror inte det blir så mycket av det men om det nu händer och alla Bang, davman,moka,miklo och alla andra grabbar börjar nöta igen så kommer det bli skit kul. Som olddays. nu ska jag slänga i mig mina ostbullar och cola.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0