Utkast: Blev utmanad ...

Blev utmanad av Nima eller Goashi som jag lärt känna honom som. Det var svårt som fan om jag får säga det själv men det är väl därför jag gör det :)

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)"
1. Biter på naglarna ibland
2. Tröt för det mästa
3. Dricker för mycket(ofta)
4. Sparar på trasiga skor bara för att de är snygga
5. Hatar att sitta på buss/tåg/bil
6. Kan va gnaska grym ibland
7. spara pengar? va är det?
8. Gör såna här listor

Kommentarer
Postat av: Jojo^

haha du får sluta kopiera mig :)

2009-02-14 @ 15:36:07
URL: http://duckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0